Na sprzęcie znamy się jak mało kto!

Nasz serwis to profesjonalna obsługa i błyskawiczne terminy realizacji napraw. Dokładamy wszelkich starań aby każda naprawa była realizowana na najwyższym poziomie oraz możliwie najkrótszym czasie. Masz problem ze sprzętem IT? Zachęcamy do wizyty w naszym salonie, kontaktu telefonicznego lub skorzystania z formularza kontaktowego.

Świadczymy usługi naprawy sprzętu: Komputerów PC, Notebook-ów, Tabletów, Drukarek.
Pomożemy w m.in.: Instalacji systemu operacyjnego i oprogramowania, Odwirusowania, Konfiguracji sprzętu, Odzykaniu danych.

Jeżeli chcesz poznać jak działa nasz serwis, zapoznaj się z całą podstroną serwisową.

Sprawdź nas  

Problem? Zadzwoń do nas: (32) 649 40 07

Napisz do nas: pascom@pascom.net.pl

Jak działa nasz serwis?

1. Wstępna rozmowa i przyjęcie sprzętu

Podczas wizyty w serwisie wykwalifikowany pracownik przeprowadzi szczegółowy wywiad dotyczący problemów ze sprzętem. Zadamy pytania o:

  1. rodzaj naprawy (gwarancyjna lub pogwarancyjna)
  2. dane teleadresowe
  3. szczegółowy opis usterki
  4. inne potrzebne informacje

Jeżeli uważacie Państwo iż zgłaszana usterka kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej prosimy o zabranie kompletnego zestawu elementów( z jakimi sprzęt został zakupiony, czytelnego dokumentu zakupu oraz kopii karty gwarancyjnej.

2. Diagnoza usterek
Serwisant zajmie się Państwa urządzeniem najszybciej jak to będzie możliwe. Przeprowadzi wstępne oględziny, diagnozę oraz określi orientacyjny czas potrzebny do wykonania naprawy.
3. Wycena
Po przeprowadzeniu diagnostyki skontaktujemy się z Państwem w celu przekazania informacji dotyczących kosztów naprawy urządzenia, bądź też zakupu nowych części. Jeżeli cena będzie dla Państwa satysfakcjonująca sprzęt zostanie niezwłocznie poddany naprawie.
4. Naprawa
Długość naprawy zależy od dostępności części oraz ilości urządzeń oddanych na serwis. Staramy się, aby czas oczekiwania na naprawiony sprzęt był jak najkrótszy. Średnia długość naprawy sprzętu wynosi trzy dni. W momencie wystąpienia nieoczekiwanych problemów z usunięciem usterki, poinformujemy Państwa na tym etapie naprawy. Jeżeli istnieje konieczność wykonania naprawy, której nie możemy zrealizować w naszym punkcie sprzęt zostanie odesłany do wyspecjalizowanego serwisu zewnętrznego.
5. Testy i wydanie sprzętu
Zakończenie naprawy nie jest jednoznaczne ze zwrotem sprzętu klientowi. Przed wydaniem nasz serwistant sprawdzi czy wszystkie zgłoszone usterki zostały prawidłowo usunięte. Na naprawę pogwarancyjną wykonaną w naszym punkcie dajemy trzymiesięczną gwarancję. Gwarancja dotyczy wyłącznie HARDWARE’owej warstwy sprzętu.
CENNIK

Chcielibyśmy bardzo aby każdą naprawę można było realizować możliwie jak najszybciej oraz po uprzednio umówionej cenie. Sprzęt obecnie znajdujący się na rynku jest na tyle skomplikowany i nieprzewidywalny iż czasami bardzo trudno jest oszacować koszty usunięcia usterek oraz czas trwania. Poniższy cennik jest jedynie wskazówką, KAŻDA NAPRAWA JEST TRAKTOWANA INDYWIDUALNIE

UsługaCenaCzas realizacji
Czyszczenie komputera PC/Laptop od 20zł 1 dzień
Odwirusowanieod 30zł1-3dni
Instalacja systemu operacyjnegood 50zł1-2 dni
Instalacja systemu z odzyskiwaniem danychod 70zł1-5dni
Instalacja systemu z migracją danychod 70zł1-3 dni
Kopia zapasowa danychod 50zł1-2 dni
Odzyskiwanie danychod 60zł1-5 dni
Naprawa gniazda zasilaniaindywidualnie1-3dni
Naprawa układu zasilaniaindywidualnie3-10dni
Naprawa chipsetu/BGAindywidualnie3-10dni
Wymiana matrycyindywidualnie2-5dni
[contact-form-7 404 "Not Found"]